Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Agnese krāpj Kārli. Kāpēc?
Publicēts 18. jūnijā, 2010.
Skaidrs, ka Agnese krāpj Kārli. Jau sen. Bet vai Kārlis ir uzticīgs Agnesei? Gandrīz. Bez Agneses viņš vēl draudzējas tikai ar Ēriku un Ediju. Kāpēc? Tāpēc, ka paralelograms. Vai precīzāk - tīzeris.

Parasts tīzeris, kuru lieto, lai piesaistītu auditorijas uzmanību ar kaut ko pirmajā brīdī nesaprotamu. To ir pavisam elementāri sadzejot. Taču, ja runājam par nākamo soli, par labu buzz reklāmu, par audiovizuālu vai teksta materiālu uz kuru auditorija 'uzķertos' un nodotu cits citam miljoni visā pasaulē - tādu izveidot ir daudz grūtāk.

Bet šeit jūsu ievērībai pavisam svaigs veiksmes stāsts. Vairāk kā miljons skatījumu YouTube.com dažu nedēļu laikā. Mediji apraksta šo notikumu kā kaut ko unikālu un gandrīz neviens pat nepamana, ka tā ir divu zīmolu reklāma, kas arī buzz reklāmas gadījumā ir pats svarīgākais, lai viss izskatītos kā 'pa īstam'.

Reklāma - http://www.youtube.com/user/Aquahound1

Mediji šo gadījumu ar bruņurupuci un fotokameru apraksta ļoti cītīgi, bet viņus var saprast. Ir atrasta jauna sensācija. Lūk, citāts: "Par "Youtube" jauno hitu kļūst klips ar bruņurupuci un ļoti interesantu vēsturi. Jūras bruņurupucis pilnīgi nejauši kļuvis par videomateriāla, kas šobrīd ir līderis skatījumu daudzumu ziņā populārajā servisā „Youtube”. Bruņurupucis atrada nelielu sarkanu „Nikon” fotoaparātu, iesaiņotu ūdensnecaurlaidīgā plastikāta futlārī, kas bija pazaudēts Karību jūrā, un, noturot aparātu par ēdienu, kaut kādā veidā ieslēdza ierīci, raksta The Daily Telegraph. Rezultātā kamera iemūžināja bruņurupuča zemūdens aktivitātes. Īsā laikā video tika skatīts vairāk nekā miljons reižu."

Uz to, ka tā ir Nikon un Ikelite kopīgā buzz reklāma, norāda pārāk daudz pazīmju - gan pārāk skaistais, pasakai līdzīgais stāsts, gan zīmolu pieminēšana sižeta aprakstā, gan it kā sižeta sākotnējā izcelsme no samērā maz apmeklēta daiveru foruma, gan vienīgais sižets YouTube profilā, kā arī vēl citas dažādas nianses pašā video materiālā.

Lūk, citāts no video apraksta YouTube.com - "I found a camera and Ikelite waterproof housing washed ashore in Key West, FL. Pictures dated from November, 2009 indicate it floated all the way from Aruba over a period of 6 months. Two months in to the journey, this sea turtle came across it and probably tried to eat it, turning the camera on and recording himself. The owner has been located in Aruba and confirmed he lost it while diving off Aruba on November 11, 2009. The last thing the owner did was take a video, so the camera was in video mode. This incident with the turtle ocurred on January 15, 2010. The camera washed ashore in Key West on May 16, 2010 covered in growth. Based on time, I estimate this video to have occurred in the vicinity of Honduras. The camera is a Nikon Coolpix L18. The waterproof housing is an Ikelite."

Viss skaidrs. Atliek tikai gaidīt Nikon jauno komercreklāmu - "Approved by turtles". Bet buzz reklāmas piemērs pamācošs un skaists. Ļoti.
 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: