Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Akcionāru maiņa paver jaunas iespējas. Kurš uzdrošināsies tās izmantot?
Publicēts 8. jūlijā, 2009.
Tik tiešām var piekrist līdzšinējā Db valdes priekšsēdētāja G.Neimaņa teiktajam, ka "... akcionāru maiņa ir nopietns notikums jebkura uzņēmuma dzīvē, un tas paver jaunas iespējas arī ......... tālākajā attīstībā", taču ar vienu piebildi - kā attīstībā?

Ja runājam par Dienu un Dienas biznesu, tad ikkatra diena, kuru šie izdevumi pavada nezināma un offšoros slēpta īpašnieka (īpašnieku grupas) pārziņā, samazina sabiedrības uzticību šo mediju objektivitātei par X procentiem. Jo ilgāka neziņa, jo mazāka šo mediju aktīvu vērtība. Šķiet, to saprot arī izdevniecības "Dienas Mediji" galvenā redaktore N.Ločmele, kas šodien apmeklēja A.Tralmaka un K.Norberga rīkoto preses konferenci Reval Hotel Latvija, kurā jau iepriekš tika solīts atklāt Dienas mediju grupas jaunos īpašniekus. Diemžēl nekas tāds nenotika un abu runasvīru izklāstītos tekstus, samērā sulīgā valodā, var izlasīt žurnālista J.Kažas twitterī - http://twitter.com/juriskazha


N.Ločmele apmeklējot preses konferenci 08.07.2009. (foto: E.Pālens / BNA)


Bet ko tālāk? Turpinot G.Neimaņa izteikto domu pērli par uzņēmuma attīstību, jāsaka godīgi, ka vislielākā iespēja šobrīd ir kādam, kurš vēlēsies ieņemt iepriekš it kā nesatricināmās "Dienas laikraksta Nr.1" un "Biznesa laikraksta Nr.1" pozīcijas. NRA un LA ir lieliskā situācijā, lai pārdalītu tirgu. Dienas mediju grupa, šķiet darbojās ar uzpūstu un neelastīgu menedžmentu un stingri hierarhisku savstarpējo attiecību struktūru. Tika izveidoti "mīluļu" un "nemīluļu" topi, siltas barotavas dažādiem parazītiem, taču treknajos gados šis veidojums lēnā garā kaut kā uz priekšu virzījās - šķiet, lielākoties pateicoties S.Ēlertes un atsevišķu viņas līdzgaitnieku talantam, harizmai un darbaspējām.

Tagad gandrīz nekas no tā vairs nav palicis. Miljons latu zaudējumi, nezināmi īpašnieki, pelēka redakcionālā vadība, tikai daži talantīgi žurnālisti.

Būtībā pat NRA un LA nekas daudz nav vajadzīgs, lai kāda no tām sasniegtu Nr. 1 pozīciju - tikai drosme. Nepieciešams sabiedrībai atklāti pateikt, ka "mēs turpmāk būsim Nr.1", "mēs nodrošināsim maksimālu objektivitāti un norišu apskatu no vairākām pusēm", "mēs esam jaunais neatkarīgās žurnalistikas etalons", "varat mums uzticēties". Un, protams, solīto arī pierādīt ar darbiem. Kurš medijs uzdrošināsies pirmais?


Komentāri (1)
interesants komentars: krusttevs 22:05

bonier savu jau tik pat kaa bankrotejoso uznemumu pardeva pati sev,(bet noslepjoties arzonaa)lai neciestu bonier tomer kaut ko maksajosais publiskais tels.un no arzonas ir vieglak pardot jebkuram(makoniem,hutei vai atsledznieka un bij.smilsu ielas apvienibai)un bonier tiek tad plnigi atbrivots no pilnigi jebkadas moralas un materialas atbildibas.radot pardosanas starpslani un piemerots loti veiksmigs biznesa piegajiens--dabut visvairak naudas par preci ari no loti it ka launajiem -musu pretiniekiem--bet to jau neviens nepieraadis--jo tas notiks caur itka nezinamu starpnieku.taa bonier nosleps savu isto megaalkatigo kapitalistisko haizivs seju.jo lielai naudai nav morales un ta nesmird.un respektablaa bonier seja(ebreju)saglabata.
08/07/2009 23:28
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: