Publicēts 26. jūnijā, 2009.
Paldies Chirix par slēptās reklāmas tematikas aktualizēšanu. Pēdējā laikā MIX.LV to tiešām ir savairojies par daudz. Skatīsimies kā šo jautājumu atrisināt, jo pirms pāris mēnešiem vēl nekas neliecināja, ka PR kantori varētu par šo reklāmas iespēju izrādīt pastiprinātu interesi.
Pirmais slēptās reklāmas priekšvēstnesis bija PR aģentūras Olsen raksts par trusi - http://burvjutrusis.mix.lv/ , kurā tika reklamēts iluzionistu pasākums. Pamanot šo reklāmu uz Olsen tika aizsūtīta vēstule:
Labdien!
Sakiet, vai Jums attieciba uz sho: http://burvjutrusis.mix.lv/ ir arii kads finansials piedavajums MIX.LV ?
Ar cienju,
Alberts
un atpakaļa saņemta atbilde:
Labdien, Alberts!
Burvju trusis un viņa blogi internetā ir pilnīgi nefinansiāls projekts. Tāda veida mēs gribam atrast tam trusim vislabāko maiju. To trusi mēs nepārdodam, bet uzdāvināsim kādam cilvēkam.
Ar cieņu,
Anna
Es neko neatbildēju, jo vēstules teksts norāda, ka Olsen apšauba manas prāta spējas un Burvju truša profilu vienkārši dzēsu. BET!!!! Olsen izveidoja truša profilu no jauna, acīmredzot, tāda bija vienošanās ar klientu. Savukārt, ja bija vienošanās ar klientu, tātad bija finansiālais pamatojums. Pēc tam man vairs nebija laika sekot tam visam līdzi un profils ir pieejams līdz pat šodienai.
Ja ir kādas idejas kā šo slēptās reklāmas jautājumu atrisināt - rakstiet komentāros vai man uz e-pastu. Augot portāla auditorijai un MIX.LV atpazīstamībai, centīsimies nezāles MIX.LV dārziņā ravēt rūpīgāk, kā arī piedāvāsim visiem reklāmu izvietot profilā http://reklama.mix.lv/ ar atbilstošu atsauci, kā to jau esmu sācis darīt.