Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Lepns un gandarīts
Publicēts 18. maijā, 2010.
Saņemot ziņu par Latvijas Universitātes SZF Komunikācijas studiju nodaļas portāla MansMedijs.lv atklāšanu, ar lepnumu un gandarījumu varu visiem draugiem un nozares pārstāvjiem atklāt, ka manis inspirētā buzz reklāmas kampaņa par tēmu "ieliksim portālam tādu pat logo kā Albertam" ir godam izdevusies.

Tātad kas bija nepieciešams, lai paveiktu šādu viral mārketinga akciju. Vispirms, motivācija. Šobrīd krīzes laikos papildus reklāma ikvienam ir vajadzīga - gan piensaimniekam Valmieras pusē, gan kokrūpniekam Kurzemes mežos, gan arī Albertam. Lai arī, SZF studenti jo čakli apmeklē manu portālu (iepriekš bija čaklāk, bet arī tagad apmeklējums ar visiem studentiem ir ap 12.000 mēnesī) un pat bieži vien pasniedzēji lekciju sākot mēdz teikt "... un tagad ieiesim albertiņā...", tomēr lieka publicitāte nevienam nekaitē.

Tātad, kas tika darīts, lai MansMedijs.lv izvēlētos tādu pat logo kā Alberts.lv . Vispirms caur 2 cilvēkiem (viena no tām - studente) tika ierosināta tāda kā tenka, ka "... Albertam kruts logo, nav viņš tādu pelnījis.." u.t.t., pēc tam šī tenka tika pastiprināta ar citu "... Alberts vispār ir baigais 3,1415 (cenzēts) ..." . Ļoti iespējams, tika arī pacelta dienas gaismā vecā lieta ar draugu Nombri par logo izmantošanu, bet par to ziņu nav.

Un viss. Rezultāts sasniegts. MansMedijs.lv iziet tautās ar Alberts.lv logo tā jau no studiju sola katru SZF studentu pieradinot pie mana 'play' simbola (patentēts) un pie logo, kura izvietojums ir identisks Alberta Uzņēmumu grupas sauklim "Gudra doma" (patentēts + domēns reģistrēts).

Šeit ir saskatāms arī case study, kas apstiprina sen zināmo patiesību, ka sliktās ziņas un negatīvo informāciju auditorija uztver daudz labāk un šādi ātrāk var panākt no tās nepieciešamo rīcību.

Ko vēl, lai piebilst? Tikai to, ka patiešām esmu lepns un gandarīts par nelielās buzz kampaņas iznākumu. Lai SZF veicas jauno komunikācijas kadru kalvē.

P.S. Logo krāsu iesaku paņemt manu. Tā ir Pantone 1945C, bet jums nedaudz netīrāks krāsu sajaukums.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: