Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Meteorītu sadursme
Publicēts 4. novembrī, 2009.
Biju nolēmis nerakstīt par vakardienas incidentu LU SZF, bet cilvēks, kā zināms, ir vājš radījums un šodienas masu mediju saceltā histērija un publikāciju gūzma tomēr liek pievienot darvas karoti drosmīgās rīcības slavinošo mediju medus mucā.

Bet tagad konkrēti - ķeramies vakardienas ķieģelim pie ragiem. Manā izpratnē šis ķieģelis vairāk jauztver kā Mūrnieka k-ga pašreklāmas kampaņa nevis ilustratīva demonstrācija Tele2 meteorīta bezjēdzībai. Ikviens attaisnotu Mūrnieka k-gu, ja viņš ar atbilstošu darbību vēlētos parādīt, kas ir labs un kas ir slikts, piemēram, lāču cirkā. Lūk, lācis Gedrovics pareizi nodejoja - saņem gaļas gabalu, nepareizi nodejoja - metam ar ķieģeli. Bet uzlūkojam auditoriju, kas to visu vēroja. Vai tiešām Mūrnieka k-gs valsts augstākajā mācību iestādē uz lekciju atnākušai publikai nevarēja kā savādāk demonstrēt savu sakāmo? Vai, varbūt viņš to savādāk nemaz nemācēja?

Manuprāt, pēc Gedrovica k-ga iniciētā Tele2 meteorīta, Mūrnieka k-gs sajuta apdraudējumu savai "number one" eksperta reputācijai "buzz" mārketinga jomā. Tas redzams arī Egles k-ga video sižetā ar Mūrnieka k-gu, kas uzņemts dienu pirms stiklu plēšanas, kur Egles k-gs tiešā tekstā šausminās, kāpēc neviens medijs meteorīta jautājumu nevēlas pārspriest ar Mūrnieka k-gu un visi aicina studijā tikai Lielo Ēriku vai Spoģi.

Kā redzam, viss ir ļoti elementāri. Viens ķieģelis un Mūrnieka k-gs ir atguvis savu "buzz" mārketinga eksperta statusu. Jautājums tikai ir atklāts par to, ko izvēlēsies nākamo darīt reklāmas / mārketinga speciālisti, lai pašapliecinātos mediju telpā...


Komentāri (5)
slasts: skatījos video un arī iedomājos par to pašu
04/11/2009 21:18
Chirix: Šoreiz jāpiekrīt albertam par 100%. Puikas mērās ar krāniņiem.
04/11/2009 22:41
Tory Lane: Šeit man rodas pretjautājums - NU UN?!
Protams, ka ķieģeļa mešana bija zināmā mērā pašreklāma un plašākas uzmanības piesaistīšanas triks. Jāatzīst, ka ļoti efektīvs, tomēr nespēju saprast, kur Jums šeit problēma ir aprakta. Ja reiz esi eksperts, tad ir jāiet un pēc iespējas publiskās jāpauž savs viedoklis. Man jau slikti metas no tiem "ekspertiem", kas it kā ir gudri, bet kautrīgi sēž stūrī, uzraksta kādu blogu vai labākajā gadījumā nolasa ellīgi garlaicīgu lekciju, pēc kuras 50% auditorijas galīgi nejūtas aizrauta.

Šāda mediju uzmanības piesaistīšana viņa lekciju iznes krietni tālāk par auditorjas rindām, pievēršot ne tikai studentu, bet arī sabiedrības uzmanību viņa adekvātajam un, manuprāt, visādi citādi objektīvajam viedoklim, līdz ar to neizbēgami arī pašam Mūrnieka kungam. Neko nosodāmu tajā nesaskatu.

''Vai tiešām Mūrnieka k-gs valsts augstākajā mācību iestādē uz lekciju atnākušai publikai nevarēja kā savādāk demonstrēt savu sakāmo?'' - Jā, varēja! Bet vai kārtējais "iedomājamies, ja .." variants piesaistītu kaut vai uz pusi tik daudz uzmanības auditorijas vidū, cik reāla rīcība(uzmanību ne tikai pašai personībai, bet viedoklim un apspriežamajam tematam)?
04/11/2009 23:53
Владисла́в Ю́рьевич Сурко́в: Gan Mūrnieks, gan Gedrovics ir izdarījuši fundamentālu kļūdu. Reklāma ir aizēnojusi pašu produktu, t.s. Mūrnieku zinām, bet ko viņš vēlējās pateikt - jau aizmirsām.
05/11/2009 00:03
Mikausis: turpmāk sanāks, ka ik reiz, kad šie "reklāmas guru" gribēs pievērst sev uzmanību, viņi kaut ko uzlaidīs gaisā, jo parastie reklāmas triki vairs nestrādā. fantastika
05/11/2009 11:05
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: