Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Pacelties uz klienta muguras
Publicēts 27. janvārī, 2010.
Ja “treknajos gados” klienti to vēl pieļāva un pārmaksa par reklāmas aktivitātēm viņus neuztrauca, tad tagad situācija ir mainījusies un aģentūrām ir jāpārstāj sniegties pēc popularitātes “augļiem” uz klientu rēķina.

Manuprāt, ir pēdējais laiks aģentūrām pārstāt veidot reklāmas kampaņas, kuru galvenais mērķis, realizējot maksimāli radošu pieeju, ir izpelnīties uzvaru kādā no reklāmistu apbalvošanas ceremonijām, aizmirstot par klientu – uzņēmumu vajadzībām.  

To lielā mērā vēlreiz apliecina “Tele2” meteorīta gadījums, kad reklāmas ideja un tās radītais troksnis neskaitāmas reizes pārsniedza interesi par pašu piedāvāto produktu. Kā tagad apliecina medijos plaši izskanējusī informācija, Tele divi, pateicoties “meteorītam” ir piedzīvojusi smagu zaudējumu. Kā rāda Datorikas Institūta dati, Tele2 klientu skaits pēdējo četru mēnešu laikā ir samazinājies vairāk nekā divas reizes. Šādās reizēs nelīdz arī Tele2 pārstāvētas aģentūras vai mārketinga speciālistu aizrautīgie stāsti par reklāmas nozares aktivizēšanu, jo reklāmistu ambīciju dēļ reāli cieš klients. Nebrīnītos, ja Tele2 mārketinga speciālists šobrīd uzņēmumā jau pilda tikai statista lomu un tuvākajā nākotnē tiks tikpat radoši nosūtīts, piemēram, pailgākā mācību atvaļinājumā. 

Ne velti reklāmas meteorīta gadījums tiek iespējami plaši diskutēts tieši studentu auditorijā, tādējādi it kā panākot idejas atbalstu. Šī brīža ekonomiskajos apstākļos studenti – potenciālie konkrētās aģentūras darbinieki – nevar atļauties pirms iespējamās mācību prakses vai darba attiecību uzsākšanas kritizēt darba devēju. Turpretī reklāmas speciālistu aprindās Tele2 pārstāvošās reklāmas aģentūras aktivitātes jau krietnu laiku tiek uztvertas ar līdzcietīgu smaidu.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: