Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Reklāmas tirgus pieprasa inovācijas partnermārketinga jomā
Publicēts 18. maijā, 2012.
Vairākus pēdējos mēnešus esmu nedaudz vairāk veltījis laiku tam, lai papētītu šobrīd Latvijas tirgū pieejamos affiliate jeb partnermārketinga sistēmas, programmas un tīklus gan no uzņēmumu, gan partneru jeb reklamētāju redzes punkta. Gan klienti paši ir kļuvuši izglītotāki mārketinga jomās, gan arī es nereti iesaku izvēlēties affiliate piedāvātās iespējas, kas noteiktiem uzņēmumiem var sniegt ļoti labu ilgtermiņa rezultātu.

Diemžēl tāpat nācies saskarties arī ar dažādām esošo affiliate programmu problēmām, kas nespēj nodrošināt visas uzņēmumiem nepieciešamās funkcijas, nākas iztikt vai aprobežoties ar pieejamo. Galvenās problēmas sagādā nespēja pilnvērtīgi sekot līdzi reklāmu atdevei, to analizēt, kā ari jāveltī samērā daudz laika komisiju izmaksām, uzskaitei un citām tehniskām lietām, tam tērējot laiku. Saredzu iespējas šīs problēmas novērst.

Arvien pieaugoša interese par affiliate iespējām un efektivitāti tirgū paredzu, ka drīzumā būtu jāpiedzīvo partnermārketinga uzplaukumam, kas savukārt pieprasītu vairāku jaunu - modernu, funkcionālu un efektīvu partnermārketinga sistēmu izveidi. Tā būtu iespēja ne tikai piesaistīt uzņēmumus, kas vēlas iesaistīties, bet arī partneriem dot iespēju plašāk izvērst reklāmas kampaņas un iegūt naudu. Šīs iespējas pagaidām, manuprāt, Latvijā vēl netiek pienācīgi apzinātas un novērtētas, tomēr tirgus situācija liecina, ka sekos šīs jomas strauja attīstība.

Iespējams, jau pavisam drīz.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: